پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

کلاهبرداری یا بی توجهی؟؟؟؟

با سلام خدمت تمام دوستان عزیزی که عضو کانون پارسیان می باشید.بالاخره بر این شدم که دست به کار بشیم و  بر علیه کانون پارسیان اقدامی انجام دهیم تا تکلیفمان را مشخص کنیم.ما همه به گونه ای پول به حساب کانون واریز نموده ایم.برخی که همانند من چند ماهی عضو هستند کمتر و برخی که جدید عضو شده اند بیشتر واریز نموده اند.از بین تمام دوستانم حتی ۱ نفر هم نیست که حقش را از کانون دریافت نموده باشد.من وبلاگم را برای کانون اداره نمی کنم که بخوام الان برای اون تعطیلش کنم.اما اگر بدونیم که پارسیان کلاهبرداریه حقم را میگیرم و تبلیغاتش رو از صفحه ام حذف می کنم.حالا دوستان عزیزم که عضو پارسیان هستید لطف کنید برای اینکه با هم اقدامی جهت روشن شدن تکلیفمان و گرفتن حقمان از این شرکت انجام دهیم لطف کنید در همین پست نظرتان و آدرس وبلاگتان را ثبت نمایید و به همه دوستانتان که می شناسد بگید بیان این پست رو بخونن و آمادگیشون رو اعلام کنن تا با  همتون تماس بگیرم و فکرم رو برای گرفتن حقمون بهتون ارجاع بدم.با تشکر.هر چه سریعتر آمادگیتون رو اعلام کنید تا اگر کلاهبرداریه جلوی کارشون رو بگیریم تا پول بقیه هموطنامونو نگیرن.
نظرات 10 + ارسال نظر
نسرین دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://nasrin835.persianblog.ir


سلام خدمت همگی. من هم به تازگی عضو شدم و بعدا فهمیدم که به شدت اشتباه کردم.
اما به هر حال خوشحالم که به عنوان اولین نفر اعلام کنم که آماده ام که یا هزینه ای که کردیم رو پس بگیریم و یا اینکه حقمون رو از این کار. به هر حال خوشحالم که دوستان خوبی پیدا کردم.
البته به قول آقا محمد این کار به معنی عدم فعالیت ما نخواهد بود.
به تازگی هم که سایتش کلا معلق هست و تکلیف ما هم نامعلوم.

منتظر بقیه دوستان هم هستیم.
یا علی

رویا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.ghasede-vahm.blogsky.com

سلام من هم موافقم تازگیها هم که پیام هایی که به یاهو می دهند باز نمی شود

سحر سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ق.ظ http://top15.persianblog.ir/

سلام
من هم با همگی موافقم.همه ما اشتباه کردیم.ولی حالا باید جبران کنیم و حقمون رو بگیریم.من هم آماده ام.
هر تصمیمی گرفتید هستم.

رضا طاهری ظهور سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ http://rezaelectro.blogsky.com

سلام.من هم موافقم .اما بهتره پیغامتو تو فروم وبلاگ من بذاری تا همه بخونن.

اسماعیل سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.roxa.mihanblog.com

سلام
من هم با اقدام برای افشای کارهای کلاهبردارانه کانون پارسیان موافقم- ماکه پول رو دادیم وضرر کردیم لااقل بقیه مردم اشتباه مارو مرتکب نشن-
به نظر من به مراجعی که فعالیت های اینترنتی رو کنترل می کنند نامه بدیم تا فعالیت های این کانون رو هم بررسی کنند
یا اگه راه بهتری برای مشخص شدن تکلیف ما پیشنهاد می کنید- سراپا گوشیم
موفق باشید

ایلیا ۲۰۰۷ چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.amomory.persianblog.ir

منم موافقم
در قدم اول بنر کانون رو از وباگهاتون حذف کنید.

نسرین یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://nasrin835.persianblog.ir


سلام دوستان
خسته نباشید.

حذف یا عدم حذف فعلا مشکلی رو حل نمی کنه.
رویا جان این مشکل ظاهرا به علت عدم دسترسی به خود سایت بوده. یعنی اصلا سایتش مشکل داشت.
به نظرتون بهترین کار چیه؟ آیا منتظر باشیم که ببینیم جوابی در خور میدن یا نه؟ و یا اینکه خودمون یه کاری بکنیم؟

اما در هر حال چیزی رو از وبلاگتون حذف نکنید. فعالیتتون رو هم کم نکنید. چون حتی اگر به احتمال یک درصد اشتباه کردنِ ما، این ماییم که چیزی رو از دست میدیم. نه اونها... درسته؟

من منتظر نظرات همتون هستم. در ضمن محمد آقا شما یه لطفی کنید و این پست رو مرتبا تکرار کنید. البته اگر صلاح میدونید.

خب فعلا یا حق و شاد باشید

Pedram_apt سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام من می خواتم در این ایت پاریان عضو بشوم ولی با این حرف های شما دیگر عضو نمیشوم ولی همه ابراز ناراحتی کردند مگر شماره تلفن و این جور چیزها ندارد پس چرا با هاشون تماس نمی گیرید بعد با این همه عکس و تلفن و دفتر و دم دستک و با بیمه و ضمانت نامه و این جور چیزها به نظر نمی آید کلاه برداری باشد

لطفا و حتما و لطفا و حتما من را روشن کنید
متشکرمPedram2000_sarhadi87@yahoo.com

رضا جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

ای بابا
این کانون بچهها من پول ریختم ولی یک ایمیلم دریافت نکرده ام
هیچکی جواب نمیده
من ادم تبلیغات منفی بر علیه کانون راه بندازیم
و حقم ازشون بگیرم رو منم حساب کنید

syberia.2@gmail.com

محمد چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://naslesokhtee.blogfa.com

سلام دوست عزیز تو رو خدا یه کاری کنید من اصفهان هستم و این شرکت ۱۲۰ هزار تومنه من را خورده تو رو خدا یه کاری کنید
این شماره منه ۰۹۳۷۱۹۵۲۷۵۳

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد