پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

اولین سوئیچ تجاری LAN در فضا

با اینکه ماژول آزمایشگاه ایستگاه فضائی Columbus در ماه فوریه به این ایستگاه بین‌المللی افزوده شد، اما HP ترجیح داد پس از گذشت چیزی در حدود چهار ماه فاش سازد که شبکه LAN موجود در Columbus از سوئیچ ProCurve 2524 این شرکت استفاده می‌کند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از khodkar.ir، گفته می‌شود این برای اولین بار است که یک سوئیچ اترنت تجاری در فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به طول عمر ده سالۀ پروژه Columbus و همچنین در نظر گرفتن هزینه و زمان لازم برای تعویض قطعات یدکی، این انتخاب نشان دهندۀ اعتماد و اطمینان کامل به کیفیت و کارائی سوئیچ ProCurve می‌باشد.

حتی با وجود گارانتی سفت و سخت HP ، تصور اینکه در صورت خرابی احتمالی سوئیچ، مهندسان این شرکت چگونه خواهند توانست خود را در مدار این ایستگاه فضائی قرار داده و نسبت به تعویض سوئیچ معیوب اقدام کنند نیز ما را از میزان اطمینانی که در پس این انتخاب بوده آگاه خواهد ساخت.

Rolf Schmidhuber مهندس سیستم مدیریت دیتای کلمبوس در اینباره می‌گوید: «در یک کلام ساده ProCurve تنها دستگاهی بود که آن میزان از قابلیت اعتماد و کارائی که نیازمند آن بودیم را فراهم نمود.»

وی توضیح داد که چگونه محدود بودن تعداد چیپ‌های بکار گرفته شده در مدارات این سوئیچ موجب شده تا آسیب‌پذیری و تأثیر گرفتن این دستگاه از شرایط سخت فیزیکی، مکانیکی و تابشی حاکم بر فضا کاهش یابد.

اطلاعات جمع‌آوری شده توسط ماژول آزمایشگاهی کلمبوس به مرکز کنترل کلمبوس در آلمان ارسال می‌گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد